Tuesday, September 14, 2010

Sehari sebelum Syawal

Seperti yg smua sedia maklum raya kali ni i blk kedah. So xbyk acttivity pun yg boleh dibuat. nk menolong MIL pun i yg tgh muntah2 ni xberdaya sib baik lah ada BIL2 tersayang yg tlg tgk2 kan si ameer yg i ngan papa dia pun dpt kawal.



Pantang pintu depan terbukak trus jer dia lari keluar. Nk main bola bagai. berlari tgh2 hari paneh tu....i mmg xlrt nk kejar. nk naik tangga msuk bilik pun i xlarat.




I bole perhati dr pergola tepi jer. itupun berpeluh sejat haku tgu tgk kt situh. Penat tau x walaupun dh mkn kfc drive thru ...



Berlarilah wahai anakku....



Time ni aku clap hands...bola dah msuk bwh pergola...dia xbole amik...ada can nk bwk msuk tido nie.....



Bola dh xde dia main kejar2 plaks.....wei...besok nk raya lah....mende lah duk berlari sana sini.....



1 comments:

MAMASYAZA said...

ameer so happy dpt balik kedah