Tuesday, August 24, 2010

Meggi...

Korang tau meggi x? Yg iklan dia tu ada nyanyi mcm ni...

" Mee Maggi, Cepat Dimasak Sedap dimakan!!! bla...bla....bla...."

Musti smua tau....meggi ni ialah makanan rahsia untuk pelajar2 yg bijak kt hostel walaupun masa i duk ostel dulu ustazah mmg mrh kalu mentekedarah maggi nie....

Pg td as usual i bgn pkul 1...pastu...standed lah tido balik wakakakakakka.....kul 4 i bgn then i bdiri kt dapor tu...xtau dh nk msk hape....rasa mcm dh naik kematu dh makan nasi.

Skali bukak kabinet, i pun npk meggi. :)! Tumis bwg, potong carrot, sayur, then msukkan maggi dan bumbunya....owh....bau harum menusuk jiwa.....

Dh siap hidang atas meja my hubby tgk pelik jer...mende atas meja nie....then i pun cakap it's meggi...har har har....dia trus duk mkn hokey xbsuh muka pun....aikss....ku ingat dia xmo mkn rupanya berselera plak dia mkn maggi sup pagi td. i mkn skit jer. Yelah xdpt menahan perasaan tgk meggi yg menyelerakan .....muahahhaha....

Moral of the story, kalu dh agak2 kematu mkn nasik berlauk bagai, masaklah maggi kerana....Meggi sentiasa

" CEPAT DIMASAK DAN SEDAP DIMAKAN" iklan tanpa bayaran.....

4 comments:

~ As ~ said...

aku peminat maggie tapi tahan diri sbb nak kembalikan badan slim...ahahaha..elakkan makanan ringan..

Cik Andam Hazlina said...

sedapnyaaa.. terliur plak dah.. hahahaha

Farra Dhelina said...

buat megi goreng sedap tu..letak lak cili api potong2..pehhh mabeles!!

Nuroll said...

huhuhu...rmai yg dh terliuq...

farra,

maggi goren ngan cili poton?....pherghhhh....terangkat.....