Monday, May 31, 2010

Pressie From Datin ROCK

Last friday kami berpoya-poya diOU. Yg dapat habuan keuntungan dalam acara itu ialah x lain dan xbukan, si Ameer cucu domok2 kesygan datin.

Masuk ke Mothercare tunjuk je kt baju ben 10. Trus dpt sepasang. I pun try tjuk2 jugak tapi xde pulak dpt hape2. suar Hawaii tu datin beli dr kg pengkalan kubur. Ada 4 helai. i dpt dua matching design ngan si ameer. Harus dipkai sambil berbogel ditepi pantai. :)!

Msuk toys r us, dpt lg hot Wheel G Force track sedas. Yg ni datin dh promise nk bagi. i xbeli apa2 pun taw....sdihnyer....tapi aku dpt duit aku diam2 jer sbb aku nk Sambar Zapp limited Edition. Wakakakakakkaa.....!!!!!

p/s: MoDE adalah terkawal....:)! aku mls nk tjuk Handbag COACH dgn harganya sekali yg aku beli tue....sbb sblm ni aku xde niat nk menunjuk kan. Tapi dh ada 'org' mulut busuk ckp aku nk menunjuk2 dalam blog, nanti dia yg gigit jari haku xtau....wakakakkakakakkaaaa!!!!





0 comments: