Monday, March 22, 2010

Tolonglah....jgn buat haku MARAH!

Haku mmg xberapa gemar org copy paste menda dari blog aku terutamanya skali gbr. Haku sengaja xnk letak copycat protected sbb aku rasa sepatutnya we should respect each other and the sense of mutual respect tu patut ada lah...

Haku rasa aku xpnh lah hambik gbr kat blog org without credit to the owner...Kalau haku amik gbr without credit to the owner aku rasa mcm MENCURI! Even haku amik gbr dari googled pn aku tulis Pic googled....!!!!

Tolonglah.....jgn simply hambik gbr dari Blog Haku dan tempek ke tempat mana2 yg korang suka...kepada yg buat benda nie, ko patut tahu...dan ko patut paham! Dlm dunia blog ni ko patut ada rasa hormat...melainkanlah ko xreti ke, xblaja rasa hormat ke or ko dah terover xcited sgt nk hambik gbr dan paste sesuka hati mak bapak ko jer...

Haku mmg betul2 marah kali nie.....supaya ko sdar dan jgn buat lagih!

p/s: tolonglah CREATE own image! Jgn asyik nak COPYCAT jer! People like to see the TRUE U bukan ko yang tergedik2.....tlg jgn buat haku menyampah hokey....aku dh letak COPYSCAPE!

8 comments:

~ As ~ said...

aku pun tak letak watermark kat gmbar aku... klau kena curi mmg marah jg la...klau aku 'ter'curi, bagitau kat aku k...

cysev3n said...

woo.. mmg marah betul kaedahnya ni.. letak je URL.. (mak sejak dua menjak ni malas betul nak buat watermark)

Ummi Hanie said...

same la dgn sy,malas,xsempat nk edit2 bagai letak watermark..

hopefully si /pencori' akan tampil mohon maaf yer kak N ?

Alimaz-Kembara Terasing said...

sabaq jer la.....

Nieza Ishak said...

huhuhu ...
apo la yang dia curik tue ekkk ..

nieza pun terPK ada gak 'tercurik', mana la tahu kan .. syiokk2 carik gambor kat google .. tertepek hok org punya ..huhuhu

Qastalani® said...

o ye. x beri kredit memang silap besau aa

BabyIntan said...

Mmg tak patut btl lah kalo amik gambar then tak bg credit kat empunya asal gambar tu and then claim that it is urs...erkkk...apa punya org dah!

Nuroll, better wat watermark or disable right click on all images.

Drama Mama said...

benci copycat jugakk! nyampah actually. huhuhu

http://twinkywinkystars.blogspot.com