Monday, November 16, 2009

:::Haagen Dazs Part 3:::


Sempat N singgah ke Haagen Dazs Aeon Bukit Tgi! Menikmati eskrim yg lemak berkrim lagi montel lah N ni nampaknyer. Boleh la cuci mata yer tgk gbr2 nie. with various delicious flavour in da house.....:)!


5 comments:

Ummi Hanie said...

salam..
wahhh semangkuk tu ke N makan eskem?
waa...cedapnyeee..!
Hanie pun penah gak buang tebiat mkn eskem byk2 dlm satu hari,tp hubby belikn aiskrim biase tu je..jadi laa..alhmdllh :)

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

yummy....ni kalau tgk pregnant ni syok makan. i dulu time ngandung miya, tiap2 ahad kena makan baskin robin, haagendazs or gelato.

fiza said...

Salam N, ku dah buat N3 untuk contest, tapi tak bley nak reply dkt shoutbox. Anyway..the link http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/2009/11/contest-lagi.html

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

N..
nk joins 2009 Cute Baby / Toddler In Sun Shade Contest..tp, awat entry tuh x leh click langsung..?? help me....

syahadah said...

yes..ini N3 saya untuk contest yang telah di anjurkan. mgkn ada kat shoutbox tapi tak kluar2
http://syahadah79.blogspot.com/2009/11/2009-cute-baby-toddler-in-sun-shade.html
salam kenal