Saturday, March 5, 2011

Perasaan Itu Sudah Datang!

i mmg harap sgt kalu dpt cuti lelama for confinement....dpt 3 bulan mcm org gomen...biar si aliff ni dh beso skit pastu dpt i tbhkan lagi stok2 susu dlm peti tue....eh, korg tahu xada lg dkt 30 botol kt kg. Dlm peti ais. Ntah bilanya nk ngambik...ngan ice pack medela lagi haku tinggal....iklan jappp...hahahhaha...

so smlm i xbole tido..duk pikiaq mcm2. Si aliff ni kalu htr ke BS mcm mane gamaknya. Si ameer dulu nangis seriau berbulan2. Sib baik ler BS aku tu jnis sabo. Yg no 2 ni tah mcm mana ler gayanya....doa2 harap ok ler.

Last week i drop by kt ofis. Time org xde. Umakaiiii...tempat duk haku jd mcm tempat pembuangan sampah gamaknya. Rugi i xamik gambo! kalu deme tgk sure xlalu. Barang atas meja i pun hilang tah kemana.Tu ler masalahnya, kt opis itu yg baik segelintir jer....yg buat sampah rmai, yg jd sampah masyarakat ada, yg mulut bau sampah x lama lagi dia baca post i ni dia sampaikanlah pada sampah2 yg lain...hahahhaha....!!

Tu ler yg menyebabkan i ni mls sgt...hahahhaa....kalau boley duk jd SAHM je ler...duit boley di cari, kalau pgi ofis aku di jadi bahan fitnah, baik aku duk umah kan...

Senang aku dikata, budi aku di nista....wah! pantun 2 kerat.....udah2...cukup.... nk retail therapy jap.....alasan....;)!


0 comments: