Monday, February 14, 2011

Kasih Sayang saorang Abang tajuk xbole blah



Halo peeps....tajuk adalah sgt xboleh blah sjak 2 3 ari nie....huhuhuhuhu.....tgk gaya ameer sjak dpt adik ni adalah sdkit menimbulkan rasa ghairah geram di jiwa hamba ..... asyik nk menekan kaki adiknya.....

Dan terdapat juga percubaan sesi penderaan berkasih sayang berlaku....hahahhaha....betapa susahnya nk pleased kan kedua2 mereka....eleh...baru 2 org anak dh nk kepoh2... angelina jolie anak 6 org xde kepoh2 pun...hahahhaha....




sesi memakai spender juga adalah tidak berjaya kerana ameer telah terkenceng ketika menunggang beskal....so..cuba lagi.....usaha adalah tangga kejayaan....amin......

5 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

comelll nye baby akk,.,si abg tu pon comel,.da besar t msti ensem tuh,.he3

~ As ~ said...

huh angeline jolie ada byk nanny...kita lg superwoman takde nanny handle 2 budak...ahaha

♥MAMASYAZA♥ said...

si abg makin hensem, jeles le tu, mama lebih concentrate ngan baby

Farra Dhelina said...

hahaha kena cuba algi lah ye..smga berjaya..

mamaDhea said...

dah dah ameer ek.. mulut comel arh.. ;)