Monday, September 20, 2010

Saya Sudah Tidak Sanggup Lagi

Saya adalah sgt rimas. Bila isteri 'si dia' asyik menghimpit saya bertanyakan perihal serta perangai kucing miang 'si dia' di pejabat saya.

Saya sudah tidak sgup lagi. Bila 'si dia' dan 'si dia' yg perempuan menjadi isu yg menyebabkan isteri 'si dia' hanya menunggu masa utk menyerang 'si dia' yg perempuan.

Saya tidak mahu masuk campur urusan 'si dia' dan 'si dia' yg perempuan kerana bg saya kedua-duanya sama sahaja.

Oh Tuhan, tolonglah hindarkan isteri 'si dia' dari saya. Saya amat berharap kerana itu adalah masalah sosial antara 'si dia' , isteri 'si dia' dan 'si dia' yg perempuan bini org itu.....

kenapakah, 'si dia' laki org dan 'si dia' perempuan bini org itu berperangai begitu. Sguh memalukan.

1 comments:

Farra Dhelina said...

omg...mtk dijauhkan la kak kn

*slmt hr ry sis