Sunday, July 12, 2009

Nuroll's Crafty Bag.



Malam sabtu aritu N can't sleep. Dah lama rasanya fenomena tersebut tidak terjadi. Usually pantang tutup mata terus terlena. It was 12.30am when i decide to make this bag. Tgk kain beli di ikea x potong lagi. Then dengan mengunakan kepakaran yang xseberapa dan kebolehan mengagak panjang kain, dengan selambanya ku potong dan ku jahit walaupun ilmu menjahit ku masih cetek di dada ini.



And at 3.00AM maka siaplah beg yg N boleh hangkut handphone wallet dan kunci..... dan seperti biasa, ku hanyalah tukang jahit amatur yang masih lagi terhegeh2..huhuhuhu....



4 comments:

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

hehehe..kalau tokleh tido tu mmg la memacam kita boleh buat kan?

i time pregnant dulu slalu tokleh tido, so i baked. so slalu la opismate dpt makan cake or pastry for breakfast..

Rozy said...

nanti kalau N xleh tidoq lagi... wat laa satu bagi kat Rozy ekkk
dengan muka xmalu nih

MAMASYAZA said...

amboi rajin betul...buat bag diwaktu mlm....buatkan satu utk akak ekkk...bila balik kedah nanti bagi tau...

Siti @ nurie said...

alah2....tomeinyer....rajinnyer lah w,pun tak leh tido...siti kalau tak leh tido, mau cuma tgok tv atau baca buku...hu hu hu..nak gak satu, boleh?