Monday, May 11, 2009

Bahan Rujukan



N bukalah seorang yg berpengalaman dalam selok belok penjagaan bayi & kanak2 ni. But N byk belajar dari mommies di alam siber dan berdasarkan pembacaan di internet. Selain dari bertanya kepada mereka yg pakar, bahan bacaan juga memainkan peranan yg penting dalam memantapkan pengetahuan kita dalam selok belok penjagaan kanak2 dan bayi. Terdapat beberapa bahan bacaan yg N rasa mmg most mommies wajib membelinya setiap bulan kan. Majalah RASA ni N x bli slalu but tgk pada title depan dia lah. Mcm yg atas ini ialah keluaran khas untuk pemakanan Si cilik. Sometimes bila dh kering idea, N akan belek2 dah cuba improvised dari sini.



This mags mmg most mommies punya fav. Ye lah sometimes N berharap juga dapat interframe skit2 dalam majalah nie but ilmu belum cukuplah ( gila glamour pulok! ). Ngeh! Ngeh! but sure N bg thumbs up pada pa & ma nie.




Above mags nie very helpful. This one mmg kira mcm kitab la, from pregnancy, birth, breasfeeding ,immunisation, shop label smua terms2 medical ada kat sini. Keluaran khas mothercare Singapore. This one two thumbs up!!

Hopefully this will helps new mommies yg masih tercari2 buku rujukan yg sesuai!


3 comments:

Asmade Salam said...

hmmm... good info nih...

Nuroll said...

huhuhuhu.....gerek sih!!!

mamaDhea said...

dah lama tak beli Pa&Ma..